lördag, juli 01, 2006

Min son the Greek lover.

Igår tog jag storkillen (snart 4 år) till stranden. En heldag han och jag tillsammans.... ensamma.....
Han ville ha ett sandslott...och jag började bygga...
Vänder mig om efter ett tag eftersom han är väldigt tyst och ber om vatten...
Men han var inte brevid mig längre.... han hade gått till några tjejer i hans åldersgrupp och raggade för fullt....
Min som har blivit en GREEK LOVER......sådan far sådan son...äpplet faller inte långt från trädet....nej då han har inte tagit efter mig....eller???

Hur som helst idag har jag röda axlar och röda lår, men med vissa vita partier....måste ha varit sand som fastnade på benen när jag solade...
Solskyddsfaktor 50 på överläppen eftersom jag har en lätt pigmentsförändring där.....resten av min kropp glömde jag visst bort att skydda... Var så mån att skydda min son från alla dessa flickor ...och så klart min överläpp...annars ser det ut som om jag har mustasch.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!
En mini-kamaki :-) Vad gulligt!!

Jag är inte i Athen än, men det ringde en massa folk från Grekland i går, så jag hörde att det var "ganska" varmt där!!

Vi åker i augusti!!

Epi

Anonym sa...

Så du ska bli svärmor snart...? Good luck!

Superquinnan sa...

Nyss hemkommen från Hälsingland och högsommarvärme ca. 30 grader. Jag har fått en fin bränna. Började med spf 30 och sen Hawaian Tropic 15.. Jag som aldrig blir brun!! :)

Montserrat Nicolás sa...

Så, back to businessssssssss.
Kan inte tro att Gizmo hoppar runt i katt och hund himmelen (tms med Muffy). Naturligtvis så hade jag hört av mig innan men hemska slavgjörat gör att jag knappt har tid att sova. En fet puss of course och hälsa...

Pia-Pralin sa...

Jodu.. min treåring har också börjat ragga.... det är ju för gulligt :-)

Me sa...

Sonen till flickorna:
“ - Kan ni hålla ett öga på mamma, som bygger sandslott därborta, medan jag går och tar mig en öl?”

popsan sa...

Haha helt rätt...