onsdag, februari 17, 2010

såpa på riktigt.....

Var idag och fikade med en väldigt god vän... Han berättade om problemen i hans liv och allt som händer runt omkring honom ... Själv satt jag där och tittade på honom med stora ögon..lyssnade, skakade på huvudet, skrattade, gav råd....
My God , hans liv är värsta såpan....allt som man kan tänka sig att en bra såpa ska ha...så är hans liv.... Han tänker vilka problem han har ... Jag tänker .....skriv en bok...
Jisses...ledsen att säga...men fortsättningen kommer att bli såååå spännande...och finalen storslagen...

2 kommentarer:

loppan sa...

hejs svejs,
roligt att du bloggar igen! o skönt att d gick så bra me din mor. Hoppas ni får d fint när hon kommer ner!
kram

Eva in Athens, Greece sa...

Hej popsan! Hittade din blogg av en slump, någon frågade om svensk tandläkare i Aten. Jag bor också i Aten, i Glyfada. Om du bestämmer dig för att börja blogga igen kan du väl höra av dig - jag har gjort en lista med alla svenska bloggar från Grekland och isåfall vill jag självklart lägga till din blogg!
http://evaiaten.blogspot.gr/2011/05/alla-svenska-bloggar-i-grekland.html
Hoppas allt är bra med dig och din familj!
Kram