måndag, januari 29, 2007

Fullträff........

Tog mina killar till deras barnläkare för vaccination....När det var storkillens (4 1/2 år) tur skrek han som en stucken gris och vägrade dra ner byxan....
Så jag fick hålla om honom medans doktorn försökte lirka av honom byxorna... Och där kom fullträffen.. Min son hade på sig sina timberlandkängor...superhårda och smäller upp en fot med full styrka mellan benen på farbror doktorn...
Doktorn hann ge honom sprutan och sedan vände han sig om och sjönk ner på knä..vit i ansiktet och flåsade som om han var i förlossningsrummet.
Det enda doktorn fick ur sig var ...tack gode gud att jag har fått mina barn, för efter den här smällen lär jag nog inte kunna producera flera barn.....
Det pinsamma var att jag och min mamma inte kunde sluta att skratta.
Efter ett tag så började doktorn också att skratta och sa att det var första gången i hans karriär som någon fick in en sådan fullträff.....

3 kommentarer:

Nejma sa...

*asg* Tuff kille, din son! Tur att läkaren kunde skratta sedan... Stackars honom!

Superquinnan sa...

aaaaj

Anonym sa...

Första gången jag hittar hit och tack så mycket för skrattet som kom över mig *S*.