fredag, november 10, 2006

sminkväska.............

En av mina mardrömmar är att jag ska glömma, tappa bort eller bli bestulen på min sminkväska...inte min privata väska ..den struntar jag helt i ...utan jobbväskan...
Förutom att den är världefull i produkter så finns andra världefulla saker där....
penslar som har följt med i över 10 år, favvo prod som det inte går att få tag på, massor av saker som jag inte kan beskriva.....
Men framför allt så skulle den sakta ner mitt jobb eftersom jag skulle vara tvungen att börja samla produkter och penslar från börja.... men tanke på att två av penslarna ligger på över 50 euro styck och jag behöver ett gäng så kan du räkna ut hur mycket det skulle kosta att förlora allt....och då pratar vi bara penslar.... min sminkväska väger runt 12 kilo....... och då är det produkterna som väger....

Två av mina väninnor och kollegor har blivit av med deras väskor....ena snodde taxin , precis när hon skulle kliva ur bilen stack han...och där låg hon på gatan utan väska...
Och den andra glömde väskan i bakluckan på taxin.....
Och eftersom vi lever i Grekland och dom inte hade bokat taxi via växel utan tagit den på gatan så är det bara att glömma.....att väskorna kommer tillbaka.

Skickar en tanke till dessa tjejer....hoppas att det fixar sig....

Inga kommentarer: